Vissza a főoldalra
Ügyfél kezelés, CRM

  • elveszett ügyféladatok?
  • állandó keresgélés?
  • átláthatatlan levelezés és irattár?
  • nehézkes adatmásolás és továbbítás?

Megoldás

  1. Felmérjük milyen ügyfelekkel kapcsolatos adatokat és dokumentumokat használnak a cég dolgozói és milyen jogokkal rendelkeznek ezek kezelésére.
  2. Prototípust készítünk, aminél élőben láthatja, hogy milyen lenne a kész rendszer.
  3. Ciklikus egyeztetések során kialakítjuk önökkel a végleges képet.
  4. Alaprendszert készítünk, ami már feltölthető a teljes adatállománnyal.
  5. Csiszolásokat végzünk, a mindennapi használat során napvilágra került ötletek alapján.

A CRM rendszereinket úgy építjük fel, hogy tudjuk illeszkedniük kell az egész cég tevékenységét összefogó vállalatirányító rendszerbe. Ez lehet ugyanannak, de lehet egy későbbi fejlesztési ütemnek is a része.


Várható költségek

Általánosságban elmondható, hogy CRM rendszereinket 0.3-2 MFt körül készítjük.



Kapcsolat, elérhetőség

by Woodpecker (c) 2007 Referenciák Tanácsadás Kapcsolat, elérhetőség Történetünk Állásajánlatok