top of page

Az AI nem kér kávét, nem hisztizik, nem megy betegszabadságra...

  • janosgerevich6
  • júl. 22.
  • 1 perc olvasás
ree

Láttad az Artisan új gerillamarketingjét?

„Ne alkalmazz embereket – az AI-t nem érdekli a munka-magánélet egyensúly, nem akar nyaralni, nem megy másnaposan munkába, és nem panaszolja, hogy ma nincs kedvem dolgozni…”

Pimasz? Naná. Polgárpukkasztó? Egyértelmű. Túlzásnak hangzik? Csak addig, amíg rá nem jövünk, mennyire igaz.


(forrás: Artisan)
(forrás: Artisan)

Függetlenül attól, hogy az Artisan terméke jó-e vagy sem, a valóság az, hogy még mindig túl sok cégvezető bíz az embereire olyan feladatokat, amelyeket már rég el kellett volna engedni.


Hiszen az adminisztráció, az ismétlődő e-mailek, a riportolás vagy a manuális adatvadászat egyszerűen nem embernek való munka.


Az emberekre szükség van – arra viszont nincs, hogy őket gépeknek szánt feladatokkal fárasszuk.


Az emberi idő a legdrágább erőforrásunk – nem engedhetjük meg magunknak, hogy elpazaroljuk. Olyan dolgokra érdemes fordítani, ahol a legtöbb valódi értéket teremti: kreatív gondolkodásra, emberi kapcsolódásra, ésszerű döntésekre, valódi alkotásra.


A Woodpeckernél ezért fejlesztünk olyan Digitális Asszisztenseket, amelyek önállóan végzik el azokat a feladatokat, amiket már nem érdemes emberekre bízni – és a Digitális Munkaerő részeként szervesen be tudnak olvadni a mindennapi működésbe. 

Így megtarthatjuk a legértékesebb embereinket az értékteremtő feladatokra, ők pedig motiváltabbak lesznek az új kihívásoktól és lehetőségektől.


Szóval igen, a robot nem kér kávét.


Mi viszont kérünk – főleg, ha közben azon dolgozunk, hogy partnereink a jövő sikeres cégei közé tartozzanak.


Gerevich János

Digitális transzformáció specialista, ügyvezető

+36 20 9944 581, janos.gerevich@woodpecker.hu 

 
 
bottom of page