
Az elmúlt évben több mint 200 vállalkozással beszélgettünk arról, hogyan érhetik el gyorsabban üzleti céljaikat digitális eszközökkel. A tapasztalatunk szerint a döntéshozók több mint 80%-a kiemelten érdeklődőtt a mesterséges intelligencia iránt.
Pozitív trend, hogy a cégvezetők meglátták mennyire megkerülhetetlenné vált a technológia.
Ugyanakkor azt is láttuk, hogy a mesterséges intelligencia körüli marketinghype olykor túlzott elvárásokat generált, elterelve a figyelmet az alapvető, gyakran sürgető problémákról. A vállalatok több, mint 90%-ában még mindig jelentős hiányosságok vannak, például:
értékes munkatársak időt pazarolnak automatizálható feladatokra,
információátadás akadozik a munkakörök között,
a vezetők nem kapják meg a szükséges kimutatásokat időben, vagy másokat terhelnek ezzel feleslegesen,
az értékesítési csapat nem rendelkezik megfelelő, jó eszközökkel.
Ezek a problémák önmagukban jelentős fejlődési lehetőséget rejtenek magukban.

Szerencsére ezekre létezik jó megoldás, de azt nem kattintásra az AI oldja meg, hanem szigorú, kitartó, és szerteágazó munkát igényel. A jövő sikeres cégeire az lesz a jellemző, hogy a cégvezetés, az emberi és a digitális munkaerő, a cégkultúra, és a cégen belüli képzések a mostaninál jelentősen szorosabban össze vannak hangolva. (Erről készítettünk egy anyagot, ami ide kattintva érhető el)
A Woodpecker külön osztállyal rendelkezik a legmodernebb technológiák és AI eszközök kutatására és bevezetésére. Ugyanakkor 2025-ben továbbra is az a célunk, hogy érdeklődő cégeinknek valós, az ő környezetükben működő megoldásokat javasoljunk érthetően és őszintén. Mindenkinél ahhoz a szinthez igazítva, ahol épp tart a digitális transzformáció útján.
Így tudunk hozzájárulni, hogy ügyfeleink tisztán lássák a lehetőségeiket, és a jövő sikeres cégei lehessenek.
Gerevich János
Digitális transzformáció specialista, ügyvezető